Video στην εκτροφή μου.

2015-03-18 22:00

Πολλές φορές εμείς που ασχολούμαστε με την εκτροφή κάθε είδους πτηνών, ζούμε υπέροχες σε ομορφιά, ένταση και αγωνία στιγμές…

Εγώ εκτρέφοντας πάρα πολλά χρόνια καναρίνια έξησα πάρα πολλές.  Άλλες καλές στιγμές... άλλες κακές.... με τις τελευταίες να είναι επίμονα αξέχαστες σε αντίθεση με τις καλές που σιγά σιγά λησμονιούνται.

Παλιότερα δεν υπήρχε η δυνατότητα καταγραφής τους.... Τώρα όμως που έχουμε πολλές δυνατότητες καταγραφής με πολλές και διαφορετικές συσκευές καταγραφής εύκολα τα καταγράφουμε.

Σε κάποιες από αυτές τις όμορφες στιγμές στάθηκα τυχερός και κατάφερα να τις αποθανατίσω σε video και στη συνέχεια να τις ανεβάσω στο προσωπικό μου κανάλι στο youtube.

Μερικές από τις καταγεγραμμένες και συνάμα όμορφες στιγμές, μπορεί να αποτελέσουν "οδηγό" για τους νέους εκτροφείς καναρινιών. Εύχομαι να υιοθετήσουν την αγάπη που χρειάζεται για να έχουν μια πετυχημένη εκτροφή.

01.  H στιγμή της εκκόλαψης των νεοσσών.... δείτε προς το τέλος του video τους γονείς που βρίσκονται και περιμένουν τα μικρά τους.

02.  Tαϊζοντας λευκά φαιό καναρίνια.

03.  Tαϊζοντας φαιοκόκκινα καναρίνια.

04.  Aντικατάσταση των αυγών με πλαστικά.

05.  Eπιστροφή των αυγών στη φωλιά.

06.  Eικόνες από την εκτροφή 2015.

07.  Oι κανάρες στις φωλιές τους.

08.  Η στιγμή της γέννησης του αυγού.

09.  Δωμάτιο αναπαραγωγής 2015.
10.  Δωμάτιο αναπαραγωγής 2014.

11.  Καναρίνια τρώνε στο χέρι μου.

12.  Καναρίνια τρώνε στο χέρι μου

13. Φρέσκια ρίγανη και πικραλίδα (ταραξάκος) στα καναρίνα.

14. Τσουκνίδα στη διατροφή των καναρινιών

15. Αγάπη και εμπιστοσύνη.

16. Τάισμα νεοσών φαιό καναρινιών Ι.

17. Τάισμα νεοσών φαιό καναρινιών ΙΙ.

18. Εκτροφή καναρινιών, περίοδος 2016a.

19. Εκτροφή καναρινιών, περίοδος 2016b

20. Εκτροφή καναρινιών, περίοδος 2016c

 

 

Μπορείτε ακόμη αν το επιθυμείτε να γραφτείτε στο κανάλι μου για να έχετε άμεση ενημέρωση για τα videos που κατα καιρούς ανεβάζω..….